CONTRACT  VÂNZARE - CUMPĂRARE PRODUSE ONLINE

          

           Prezentul contract de vânzare- cumpărare produse online ne ghidează activitatea pentru a stabili desfășurarea procesului de vânzare pe siteul www.mob-confort.ro, termenii și condițiile, precum și politica de returnare, garanție și service, legea aplicabilă, forța majoră și datele cu caracter personal.

          

CAP. I TERMENI ȘI CONDIȚII

     În cadrul siteului www.mob-confort.ro, următorii termeni vor însemna:

  1. Cumpărător: persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică ce efectuează o comandă, devenind astfel parte a contractului de vânzare-cumpărare încheiat în formă electronică, care are ca obiect produsele achiziționate de pe siteul online.
  2. Vânzător: magazinul online găzduit de siteul web www.mob-confort.ro, deținut de S.C. MOB CONFORT S.R.L., cu sediul în România, jud. Dolj, mun. Craiova, strada Bariera Vâlcii nr. 18, având C.U.I. RO11842373, înregistrat la Registrul Comerțului sub numărul J16/361/1999.
  3. Bunuri și produse: orice produs care urmează a fi furnizat Cumpărătorului de către Vânzător, reprezentat prin mobilier, accesorii sau decorațiuni, achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii.
  4. Servicii: orice serviciu care urmează a fi prestat Cumpărătorului de către Vânzător, reprezentat prin servicii de transport sau de montaj pentru mobilier.
  5. Contul: conține date cu caracter personal ale Cumpărătorului, incluzând nume, prenume, parola cont site, adresa de domiciliu/reședință, adresa de livrare, cont bancar, adresa validă de e-mail, nr. de telefon. La crearea Contului, Cumpărătorul își exprimă Consimțământul în vederea prelucrării datelor sale cu caracter personal, în conformitate cu termenii și condițiile prezentului document.
  6. Datele Cumpărătorului: înseamnă orice date cu caracter personal, pe care Vânzătorul le stochează în vederea vânzării și livrării produselor, în conformitate cu prezentul regulament.
  7. Formularul de comandă: reprezintă un document electronic care cuprinde câmpuri obligatorii și/sau facultative, care urmează a fi completate de către Cumpărător în vederea plasării comenzii online.
  8. Comanda: intenția fermă și irevocabilă a Cumpărătorului de a cumpăra produsele selectate.
  9. Contract: reprezintă contractul de vânzare-cumpărare încheiat la distanță între Cumpărător și Vânzător, având ca obiect produsele selectate în Comandă și confirmate ulterior de către Vânzător. 
  10. Specificații: toate descrierile și specificațiile Produselor și Serviciilor, așa cum sunt precizate pe site.
  11. Newsletter: un mijloc de informare, transmis periodic de către Vânzător prin e-mail sau SMS sau alte canale electronice, cu privire la Produsele sau promoțiile acestuia. Cumpărătorul poate opta pentru acest serviciu, fără a conține vreun angajament al Vânzătorului față de Cumpărător.

      Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2009, privind vânzarea produselor și garanțiilor asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 812/ 18.11.2003, cu precădere art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.

 

 

CAP. II MODALITATEA DE VÂNZARE PRIN SITE-UL www.mob-confort.ro

     Prin plasarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe siteul online.

     Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la înregistrarea (preluarea) comenzii, urmând apoi confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile prin chat, sms, telefon sau prin alte căi de comunicare, NU constituie o validare sau o confirmare a comenzii și în consecință, NU reprezintă încheierea contractului la distanță.

     Confirmarea fermă a comenzii de către Vânzător implică acceptarea termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător va fi realizată doar în momentul în care există o confirmare scrisă: e-mail sau SMS din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.

     Comanda se consideră validă doar din momentul în care Vânzătorul a trimis e-mailul sau SMS-ul de confirmare, adică dupa ce acesta a verificat disponibilitatea stocului, prețul, precum și caracteristicile produselor selectate de către Cumpărător și după ce a verificat posibilitatea oferirii serviciilor solicitate de către Cumpărător.

     Prezentele termene și condiții de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat la distanță, iar în completarea acestora, Vânzătorul va emite documentele fiscale (factura de marfă/servicii) și va anexa Certificatul de Garanție.

     OBIECTUL CONTRACTULUI este constituit de vânzarea produselor, respectiv de prestarea serviciilor, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confimarea comenzii, trimisă de către Vânzător către Cumpărător, cu scopul de a valida comanda solicitată de către Cumpărător prin intermediul site-ului.

     PLASAREA COMENZII :  Cumpărătorul își poate crea un cont pe site, pe baza unui utilizator și a unei parole unice, apoi își va exprima acordul pentru “Termenii și condițiile” magazinului online www.mob-confort.ro. Din motive de securitate cu privire la tranzacții, nu este recomandată divulgarea parolei de acces în cont și se recomandă folosirea unei parole cât mai complexe. De asemenea, Cumpărătorul poate plasa o comandă și fără a crea un cont, introducând datele sale în formularul de comandă.

     Cumpărătorul își va selecta produsele dorite și le va adăuga în “COȘ”. În secțiunea “COȘUL MEU”, Cumpărătorul poate parcurge lista produselor, poate modifica cantitățile și apoi își poate exprima intenția de cumpărare, apasând butonul “FINALIZEAZĂ COMANDA”. În urma finalizării comenzii, Cumpărătorul va primi un e-mail cu privire la înregistrarea comenzii, iar ulterior, dupa ce Vânzătorul a verificat disponibilitatea, prețul si caracteristicile produselor / serviciilor respective, acesta va trimite un e-mail de confirmare a comenzii către Cumpărător.

     Factura aferentă comenzii va fi trimisă în format electronic, prin e-mail la adresa menționată de Cumpărător sau prin adăugarea acesteia în Contul Cumpărătorului. Astfel, accesând Contul său de pe siteul www.mob-confort.ro, Cumpărătorul poate salva facturile emise. Prin trimiterea comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul cu privire la aceste modalități de comunicare și de transmitere a documentelor. În cazul în care aceste informații nu sunt puse la dispoziția Cumpărătorului, acesta este rugat să trimită o sesizare pe adresa de e-mail: mob_confort@yahoo.com

     PREȚUL CONTRACTULUI: este reprezentat de prețul vânzării produselor/ prestării serviciilor, cuprins în comanda confirmată de către Vânzător. În cazul în care, ca urmare a unor disfuncționalităti ale site-ului sau erori, prețul afișat pe site nu este cel real, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în confirmarea comenzii.

     MODALITĂȚI DE PLATĂ: prețul contractului poate fi plătit, în funcție de opțiunea clientului, prin:

-  plata online cu cardul (card personal sau card al societății cumpărătoare, în deplină siguranță, fără a percepe comisioane suplimentare pentru tranzacții, plățile și procesarea datelor de card fiind realizate prin intermediul platformei iPay, serviciu furnizat de Banca Transilvania) . Indiferent de valuta pe care Cumpărătorul o are in cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii Cumpărătorului. Vânzătorul nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul Cumpărătorului. Vânzătorul nu este responsabil pentru costurile suplimentare suportate de Cumpărător, aplicate de banca emitentă a cardului acestuia.

sau

-  prin ordin de plata (în baza unei facturi proforme pe care Vânzătorul o emite la cererea Cumpărătorului).

   Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă.

   Toate prețurile produselor sau serviciilor disponibile sunt prezentate pe site și sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA, conform legislației în vigoare.

   Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețul produselor sau serviciilor de pe siteul wwww.mob-confort.ro fără o notificare prealabilă.

     LIVRAREA PRODUSELOR: se realizează la adresa de livrare specificată de către Cumpărător în formularul de comandă. Pentru livrarea produselor, Vânzătorul utilizează o echipă internă de livrare, curierat extern sau transportatori terți. Serviciul de livrare este disponibil doar pe teritoriul României.

     În cazul în care Cumpărătorul plasează o comandă cu mai multe produse, acestea având termene diferite de livrare, se va efectua o singură livrare, în termenul stabilit de către Vânzător, conform disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii. Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat pentru efectuarea livrării. Termenele afișate pe site-ul www.mob-confort.ro sunt asumate de către Vânzător, cu excepția perioadelor legale de sărbători sau a promoțiilor speciale (de exemplu Black Friday sau alte campanii), când procesarea și livrarea unei comenzi poate dura mai mult.

     În cazul în care Vânzătorul nu poate executa Contractul, din cauza indisponibilității produsului/serviciului, acesta va informa Cumpărătorul, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător să fie rambursate în contul acestuia în termen de maxim 30 de zile calendaristice. 

     Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula sau de a livra cu întârziere anumite comenzi, dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Vânzător, precum cauzele de forță majoră, inclusiv, dar nelimitându-se la problemele survenite din cauza pandemiei SARS-CoV-2 (COVID19).

     Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului, în una dintre urmatoarele situații: dacă Cumpărătorul nu oferă informații corecte și reale legate de facturare sau livrare; dacă procesatorul de plată nu validează tranzacția; dacă banca emitentă respinge tranzacția sau cardul Cumpărătorului; în cazul în care Cumpărătorul amână termenul de livrare stabilit. Vânzătorul nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Cumpărător pentru factură.

     Livrarea mărfii se va face doar după confirmarea plății. Produsele vor fi livrate în ambalajul original, sigilat, al producătorului și vor fi asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Produsele se livrează coletate, adică demontate (cu excepția produselor dintr-o singură componentă), cu scopul de a fi transportate în deplină siguranță.  Coletele conțin elementele mobilierului și accesoriile necesare asamblării, însă diblurile sau holțșuruburile necesare suspendării corpurilor pe perete nu sunt incluse în kitul de accesorii. Achiziția acestora intră în responsabilitatea Cumpărătorului, alegând modelul de diblu/holțșurub necesar în funcție de tipul peretelui unde se amplasează produsul (cărămidă, BCA, lemn sau rigips).

     Cumpărătorul va semna documentul de livrare care îi va fi pus la dispoziție de reprezentantul Vânzătorului care efectuează transportul.

     Cumpărătorul va verifica integritatea produselor la livrare, împreună cu șoferul livrator. În vederea eficientizării procesului de soluționare a posibilelor probleme survenite, în momentul recepției, Cumpărătorul trebuie să menționeze pe documentele de transport dacă a remarcat că ambalajele produselor sunt lovite, murdare, rupte sau incomplete.

     Cumpărătorul are obligația să verifice și să desfacă coletele la primire, din punct de vedere cantitativ si calitativ, pe baza etichetarii acestora. De asemenea, Cumpărătorul are obligația să verifice cu atenție integritatea coletelor fragile, precum și a componentelor fragile ambalate (de exemplu: polițe, oglinzi sau alte piese din sticlă).

     Vânzătorul are obligația de a demonstra, la cererea Cumpărătorului, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj.

     Livrarea se referă la transportul produselor la adresa menționată de către Cumpărător în formularul de comandă și predarea acestora în fața casei sau în fața blocului unde este situat apartamentul. Livrarea nu prespune introducerea produselor în locuința Cumpărătorului. Transportul (livrarea) nu include montajul produselor, de aceea, defectele rezultate în urma montajului necorespunzător, nu pot fi imputate Vânzătorului. Manipularea produselor în locuință revine în sarcina Cumpărătorului.

     În situația în care reprezentantul Vânzătorului (șoferul livrator sau reprezentantul firmei care efectuează livrarea) consideră că livrarea în locul indicat de Cumpărător constituie un pericol și este de natură să deterioreze produsul, acesta va informa Cumpărătorul în acest sens și va nota aspectele semnalate pe documentul de livrare. Cumpărătorul are dreptul de a accepta livrarea, pe propria-i răspundere, ignorând aspectele semnalate, caz în care, Vânzătorul este exonerat de răspunderea cu privire la deteriorarea produselor.

     În ziua programată pentru livrare, Cumpărătorul va fi contactat de un reprezentant al Vânzătorului sau al firmei care se ocupă cu livrarea produselor pentru comunicarea unui interval orar de livrare.

     Alte aspecte referitoare la livrare:

-  în ziua și în intervalul orar stabilit pentru livrare, Cumpărătorul trebuie să fie prezent la adresa de livrare pentru a prelua produsele (iar în lipsa Cumpărătorului, trebuie să fie prezent un reprezentant al acestuia cu vârsta peste 18 ani, care să preia produsele și să semneze pentru primire).

-  Șoferul livrator va preda Cumpărătorului produsele în fața blocului/casei, așadar Cumpărătorul trebuie să se asigure că poate transporta produsele în locuința. În cazul produselor voluminoase, este recomandată manevrarea acestora de 2 persoane.

-  În situația în care Cumpărătorul locuiește la bloc sau într-o casă cu etaj, trebuie să se asigure că există căi de acces corespunzătoare pentru urcarea mobilierului.

-  Cumpărătorul trebuie să se asigure că dimensiunile și/sau volumul produselor permit introducerea în locuință sau în camera unde se dorește amplasarea acestora, ținând cont de dimensiunile produselor, care sunt afișate pe site. Cumpărătorul are obligația de a-și măsura ușile de acces și spațiul unde dorește să amplaseze produsul.

 

           COSTURI DE TRANSPORT

           Costul serviciului de transport este calculat automat în cadrul platformei noastre online, fiind raportat la valoarea comenzii, după cum urmează:

* 150 lei - pentru comenzi cuprinse intre 0 si 1499 lei.

* 250 lei - pentru comenzi cuprinse intre 1500- 2999 lei.

* 300 lei - pentru comenzi cuprinse intre 3000- 4999 lei.

* 350 lei - pentru comenzi cuprinse intre 5000- 7999 lei.

* 400 lei - pentru comenzi cuprinse intre 8000- 9999 lei.

* 450 lei – pentru comenzi mai mari sau egale cu 10.000 lei.

           MODALITĂȚI DE LIVRARE:

* Livrare prin flota proprie

* Livrare prin colaboratori (companii de transport)

* Livrare prin curier

 

           MONTAJUL PRODUSELOR: constituie punerea în funcționare a produselor cuprinse în comanda Cumpărătorului, în conformitate cu specificațiile existente pe site-ul www.mob-confort.ro.  Acest serviciu se adresează exclusiv produselor de mobilier. Livrarea și montajul produselor se va face conform politicii de transport și montaj prezentate pe siteul www.mob-confort.ro

           Pentru a beneficia de serviciul de montaj, Cumpărătorul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele criterii: adresa de livrare să fie în regiunea Craiova și valoarea totală a produselor comandate să depașească 5000 lei, excluzând serviciile. Prețul montajului este echivalent cu 10% din valoarea de referință a produselor ce urmează a fi montate. Ca valoare de referință se consideră prețul de bază al produsului, la care se aplică tariful de 10% pentru serviciul de montaj și nu prețul redus al produsului.

 

CAP. III POLITICA DE RETURNARE PENTRU SITEUL www.mob-confort.ro

   Conform legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul de a notifica în scris Vânzătorul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cu suportarea cheltuielilor de returnare de către Cumpărător, aplicându-se normele cuprinse in O.U.G. 34/2014.

   Cumpărătorul are responsabilitatea de a se asigura că produsele care fac obiectul returului vor fi înapoiate către Vânzător în maxim 14 zile calendaristice, în caz contrar, Vânzătorul va considera cererea nefondată/invalidă.

   Produsele trebuie returnate bine ambalate, preferabil în ambalajul original și protejate pe durata transportului, în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile și documentele originale (factură, bon, certificat de garanție, fișe tehnice, manuale de utilizare- daca este cazul). Cumpărătorul a luat la cunoștință faptul că, în situația în care produsele returnate prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice/electrice sau sunt incomplete/returnate fără accesorii și/sau fără certificat de garanție, Vânzătorul își rezervă dreptul de a accepta sau a respinge returul sau, după caz, de a opri o suma din valoarea produselor. Aceasta sumă va fi comunicată Cumpărătorului dupa evaluarea prejudiciilor aduse produselor. În situația în care Cumpărătorul nu este de acord cu evaluarea făcută de către Vânzător, acesta poate opta să reintre în posesia produselor returnate, doar dacă notifică Vânzătorul în acest sens, iar costurile de transport intră în obligația Cumpărătorului, fiind suportate de acesta integral.

   În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retur legal de 14 zile calendaristice, rambursarea contravalorii returului se va face în cel mult 14 zile lucrătoare de la data confirmării returului, în baza recepției calitative și cantitative a produselor returnate, conform prezentei politici.

   În situația în care Cumpărătorul dorește înlocuirea unui produs cu altul identic, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.

   În cazul vânzării on-line, pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Cumpărătorului, Vânzătorul va asigura o modalitate de transport pentru retur, dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă sau curier.

   Cumpărătorul este informat că taxa de retur este egală cu costul transportului aferent produselor ce urmează a fi returnate.

Costul serviciului de retur este calculat automat în cadrul platformei noastre online, fiind raportat la valoarea comenzii ce face obiectul returului, după cum urmează:

* 150 lei - pentru comenzi cuprinse intre 0 si 1499 lei.

* 250 lei - pentru comenzi cuprinse intre 1500- 2999 lei.

* 300 lei - pentru comenzi cuprinse intre 3000- 4999 lei.

* 350 lei - pentru comenzi cuprinse intre 5000- 7999 lei.

* 400 lei - pentru comenzi cuprinse intre 8000- 9999 lei.

* 450 lei – pentru comenzi mai mari sau egale cu 10.000 lei.

   Costul transportului pentru retur va fi suportat de Cumpărător, exceptând situațiile în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri.

   Costul transportului pentru retur va fi suportat de Vânzător doar în cazul produselor neconforme, livrate greșit sau incomplet.

   Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii diferite care sunt opționale și care implică plata unui cost suplimentar, care nu este inclus în prețul produselor. Aceste servicii nu sunt standard. În cazul în care Cumpărătorul decide să renunțe la cumpărare și optează pentru returul produselor, serviciile de livrare, transport și/sau montaj nu fac obiectul returului, așadar costul acestor servicii nu va fi returnat Cumpărătorului.

   Dreptul de retur nu poate fi exercitat în cazul produselor realizate la comandă. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost realizat dupa specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau care a fost personalizat special dupa preferințele Cumpărătorului (dimensiuni, material de suprafață, prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs), conform art.16, punctul C, din O.U.G. nr.34/2014.

   Dreptul de retur nu poate fi exercitat pentru produsele care se pot deteriora și degrada rapid, produsele ce fac parte dintr-un ansamblu sau sistem care, prin natura acestora, nu pot fi separate de celelalte componente sau au fost comercializate ca set complet.

   Dreptul de retur nu poate fi exercitat în cazul produselor care au fost asamblate și returnate asamblate, în situația în care aceste produse au fost livrate colet. Produsele care necesită asamblare în vederea utilizării, trebuie returnate dezasamblate, iar piesele trebuie așezate în colete pe categorii, așa cum au fost livrate. Dezasamblarea se va face astfel încat produsele achiziționate să nu fie afectate de această operațiune, astfel încât acestea să fie returnate ca produse noi.

   Pentru redirecționare către formularul de retur, vă rugăm să apăsați aici.

Returnare saltele

   În termen de 14 zile calendaristice de la data cumpărării se poate returna orice saltea sigilată. Daca salteaua returnată este sigilată în ambalajul original, Cumpărătorul va primi integral contravaloarea acesteia.

   Saltelele, supra saltelele (toppere), lenjeriile, pilotele, păturile, cuverturile, pernele și husele de protecție, sunt produse care nu pot fi returnate desigilate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, așadar acestea trebuie returnate sigilate, conform Art 16, lit. e), din O.U.G. nr 34/2014.

   Pentru saltelele cu dimensiuni atipice, alte dimensiuni decat cele standard recomandate, Cumpărătorul nu poate exercita dreptul de retur, acestea fiind realizate la comandă specială.  Vânzătorul va asigura la solicitarea clientului, contra-cost, serviciul de transport. Nu se acceptă returnarea saltelelor desigilate, cu ambalajul deschis, deteriorate, rupte, tăiate, murdare, pătate sau care prezintă alte semne de uzură.

 

CAP. IV GARANȚIE, SERVICE ȘI RECLAMAȚII

   Toate produsele comercializate de către Vânzător beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare, potrivit Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, iar condițiile de garanție sunt prevăzute în certificatul de garanție transmis Cumpărătorului în format fizic sau electronic.

   Cumpărătorul are obligația să transporte, să manipuleze, să asambleze/dezambaleze, să depoziteze, să conserve produsele în conformitate cu instrucțiunile date de producător. Vânzătorul nu este responsabil pentru defecțiunile apărute ca urmare a nerespectării acestor instrucțiuni de către Cumpărător. Repararea sau recondiționarea produselor defectate din cauza nerespectării acestor prevederi va fi suportată de către Cumpărător.

   Produsele achiziționate prin intermediul site-ului www.mob-confort.ro vor fi însoțite de certificate de garanție, la livrare sau pot fi adăugate în contul Cumpărătorului sau trimise prin e-mail către adresa înscrisă de Cumpărător pe site. Pentru o transmitere corectă a facturii și a certificatului de garanție, Cumpărătorului îi revine obligația de a-și actualiza datele din Contul său, ori de câte ori este cazul.

   Vânzătorul declară pe proprie răspundere că produsele corespund documentației de execuție a producătorului, iar produsele comercializate nu pun în pericol sănătatea, viața sau securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt in conformitate cu Ordonanța nr. 20/18.08.2010, cu privire la stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislației UE care armonizează condițiile de comercializare a produselor.

   Garanția reprezintă  orice angajament asumat de Vânzător sau producător faţă de Cumpărător, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a preţului plătit de Cumpărător, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă.

   Repararea produselor - în caz de lipsă de conformitate, repararea produselor prespune aducerea unui produs la conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare produse online (efectuat la distanță).

   Viciu ascuns reprezintă deficienţa calitativă a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscută şi nici nu putea fi cunoscută de către consumator prin mijloacele obişnuite de verificare.

   Durata medie de utilizare reprezintă intervalul de timp, stabilit în documente tehnice normative sau declarat de către producător ori convenit între părţi, în cadrul căruia produsele de folosinţă îndelungată trebuie să îşi menţină caracteristicile funcţionale, dacă au fost respectate condiţiile de transport, manipulare, depozitare şi exploatare.

   Vânzătorul este obligat să livreze Cumpărătorului produse care sunt în conformitate cu contractul la distanță, așa cum sunt descrise în cadrul site-ului www.mob-confort.ro, din punct de vedere calitativ si cantitativ, având caracteristicile înscrise în factură. 

   Produsul este considerat neconform dacă:

-  nu corespunde calitaților și caracteristicilor înscrise în factură sau descrierii de pe site-ul www.mob-confort.ro

-  nu corespunde specificațiilor/ descrierii din nota de comandă, în cazul produselor executate la comandă, pe baza cerințelor Cumpărătorului, acceptate de către Vânzător.

   Garanția acordată de Vânzător pentru defecte de fabricație este de 24 de luni pentru persoane fizice și de 6 luni pentru persoanele juridice și începe de la data livrării produselor de mobilier și decorațiuni. În cazul în care produsele au o durată medie de utilizare mai mică de 24 de luni, garanția va fi redusă la durata de utilizare.

   Garanția nu se acordă pentru produsele achiziționate în scopuri profesionale care implică un uz intensiv (de exemplu, dar fără a se limita la uzul în restaurante, terase, baruri, piscine, săli de sport, etc.) sau în scopul revânzării acestora către terți. În acest caz Vânzătorul nu mai este răspunzător față de neconformitățile apărute la produsele în cauză.

   Garanția acoperă defectele de fabricație, în conformitate cu certificatul de garanție emis de către Vânzător. Așadar, în perioada în care garanția este valabilă, pentru toate deficiențele produselor ce nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul îți asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa.

   Condiții în care nu se acordă garanția:

-  Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate, potrivit art. 6, Cap II, cuprins în Legea nr. 449/2003, privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. 

-  Nu face obiectul garanției un anumit defect și nu se consideră a fi lipsă de conformitate, dacă la momentul încheierii contractului, Cumpărătorului i s-a adus la cunoștință respectivul defect al produsului și acesta l-a acceptat sau dacă problema produsului a fost semnalată pe siteul Vânzătorului, în descrierea produsului. Produsele cumpărate cu discount de mostră sau produsele cu mici defecțiuni pentru care se acordă o reducere, beneficiază de o garanție de 6 luni. Durata medie de utilizare pentru aceste produse este de 6 luni.

-  Lipsa de conformitate care apare în termen de 2 ani, calculat de la data achiziționării produsului de către Cumpărător presupune răspunderea Vânzătorului doar dacă Cumpărătorul informează Vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate în termen de 2 zile de la data la care a constatat-o.

-  Nu beneficiază de garanție niciun produs și/sau nicio parte dintr-un produs care a făcut obiectul unui accident, modificare, ultilizare greșită sau abuzivă, care a presupus deteriorarea produsului, incendierea acestuia sau decolorarea componentelor prin expunerea la soare sau la o altă sursă de caldură.

-  Dacă produsul se înstrăinează fără înștiințarea vânzătorului.

-  Dacă apar defecțiuni în urma transportului, depozitării sau manipulării necorespunzătoare (lovire, spargere, zgâriere, tăiere, udare, decolorare sau alte daune fizice), asamblării, dezasamblării și/sau utilizării produsului în condiții neconforme cu specificațiile tehnice privind temperatura, umiditate sau expunerea directă la soare, ploaie, zăpadă etc.

-  Dacă asamblarea- dezasamblarea produselor nu se face cu respectarea instrucțiunilor și schemelor de montaj complete, transmise Cumpărătorului împreuna cu produsele, fizic sau electronic.

-  Dacă produsele sunt amplasate pe suprafețe ce nu asigură o bună planeitate și orizontalitate/verticalitate.

-  Dacă survin defecțiuni sau pagube în urma neglijenței în exploatare, calamităților naturale, incendii, inundații, așezarea pe produs a corpurilor fierbinți, ude sau rugoase, depozitarea pe polițe sau în corpurile suspendate a greutăți mai mari de 3 kg, depozitarea inegală a greutății, acțiunea insectelor, rozătoarelor, animalelor etc.

-  Dacă la livrarea produsului lipsurile sau defectele vizibile nu sunt constatate în scris pe prezentul certificat de către Cumpărător.

-  Dacă nu se realizează întreținerea periodică obligatorie a produsului, pentru menținerea acestuia în perfectă stare de funcționare/ curățenie.

-  Dacă sunt efectuate intervenții de către ateliere, unități service sau persoane fizice neautorizate de către Vânzător.

-  Dacă Cumpărătorul nu prezintă documentele de identitate, precum și documentele de proveniență ale produsului și prezentul certificat de garanție.

-  Dacă mobilierul este folosit în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

-  Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate, în conformitate cu art. 6, Cap II, cuprins în Legea nr. 449/2003, privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. 

-  Garanția nu se acordă pentru produsele achiziționate în scopuri profesionale care implică un uz intensiv (de exemplu, dar fără a se limita la uzul în restaurante, terase, baruri, piscine, săli de sport, etc.) sau în scopul revânzării acestora către terți. În acest caz Vânzătorul nu mai este răspunzător față de neconformitățile apărute la produsele în cauză.

   Verificarea la livrare

   Cumpărătorul nu poate invoca deficiențe cantitative după efectuarea livrării și nici deficiențe evidente, pe care nu avea cum să nu le observe la momentul recepționării produselor, ca de exemplu: lovituri, componente deteriorate, îndoite sau sparte, ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, pete de murdărie sau alte defecte vizibile.

    În cazul lipsei conformităţii, Cumpărătorul  are dreptul de a solicita Vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acel produs neconform.

   În cazul în care înlocuirea sau repararea nu sunt posibile, Vânzătorul poate acorda o reducere a prețului, dacă aceasta propunere este acceptată de către Cumpărător. Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele.

   Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.

   Cumpărătorul are obligația să anunțe lipsa unui colet sau lipsa din colet al unui element înainte de începerea montajului și să păstreze conținutul coletului și etichetele în starea în care le-a primit, în vederea verificării și înlocuirii.

   Cumpărătorul își va asuma în totalitate daunele cauzate după livrare, daca este vorba de spargerea componentelor din sticlă, lovirea sau zgârierea produselor.

   Transportul și montajul produselor de către Vânzator la locația indicată de către Cumpărător nu fac obiectul facturii ce conține produsele și nu sunt incluse în prețul plătit de Cumpărător pentru produse. Până la livrarea efectivă a produselor, acestea sunt în proprietatea Vânzătorului, iar livrarea va fi confirmată prin documentul de transport, semnat de către Cumpărător la primire.

   Garanție cu privire la asamblare/instalare

   Orice lipsă a conformităţii rezultată dintr-o instalare incorectă a produselor va fi considerată echivalentă cu o lipsă a conformităţii produselor, dacă instalarea face parte din contractul de vânzare a produselor şi produsele au fost instalate de Vânzător sau pe răspunderea sa.

   În cazul montajului efectuat de catre Vânzător, după efectuarea montajului și instalării și după ce au fost efectuate reglajele ușilor și sertarelor, confirmate de Cumpărător prin semnatură, Vânzătorul nu mai are nicio obligație privind repetarea acestor servicii.

   Vânzătorul este exonerat de răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți.

   Reclamații

   Eventualele reclamații trebuie să fie făcute în scris de către Cumpărător, iar Vânzătorul să confirme primirea acestora. Pentru a fi validă, reclamația va fi însoțită de factură și certificat de garanție.

    Eventualele sesizări sau reclamații vor fi făcute la adresa: strada Calea București nr. 123/1, Pielești, Dolj sau prin e-mail la adresa mob_confort@yahoo.com 

   În cazul în care produsul are deficiențe calitative, Cumpărătorul are dreptul de a solicita repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului, doar în cazul în care acele deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. 

   În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul va încerca să repare sau să înlocuiască produsul pe durata garanției, într-un termen maxim de 15 zile de la efectuarea constatării sau de la preluarea produsului de la Cumpărător. În cazul în care fabrica producătoare este localizată în afara granițelor Romaniei, Cumpărătorul a luat la cunoștință că termenul de soluționare a reclamației poate varia între 15 și 60 de zile lucrătoare.

   În cazul înlocuirii unei componente, nu se prelungește garanția produsului. Perioada necesară reparației prelungește perioada de garanție rămasă. Produsul înlocuit integral beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou.

   Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat, se repară gratuit.

 

   Având în vedere că mobilierul este destinat montării de către Cumpărător, în baza setului complet de instrucțiuni și scheme de montaj înmânate, recepția pieselor și accesoriilor, respectiv existența tuturor componentelor, integritatea și compatibilitatea acestora, se face în magazin sau la livrarea la adresa Cumpărătorului, iar prin semnarea prezentului certificat de garanție, Cumpărătorul a consimțit recepționare produselor în perfectă stare.

   Drepturile Cumpărătorului sunt asigurate conform O.G. 21/1992 si Legea nr. 449/2003, cu modificările și completările ulterioare. Remedierea eventualelor disfuncționalități/ defecte survenite în perioada de garanție, se face prin reparare, iar în cazul în care aceasta nu este posibilă, prin înlocuirea subansamblelor modulelor sau a produsului. Durata maximă pentru rezolvarea unei reclamații este de 15 zile de la data depunerii sesizării.

 

 

CAP. V INSTRUCȚIUNI DE UTILIZARE

 

   Instrucțiuni generale mobilier:

    Amplasați produsele în locuri ferite de umezeală și de acțiunea directă a razelor de soare. A se utiliza și păstra în medii fără variații de temperatură.

   Caracteristici tehnico- funcționale are produselor:

  *Temperaturile limită pentru care garantăm produsele sunt: minim +18°C, maxim +26° C

  *Umiditate: minim 50%- maxim 70%

   Produsele sunt destinate pentru uz casnic.

   Așezați produsele doar pe suprafețe plane, (vertical sau orizontal, după caz), pentru o repartizare echilibrată a masei și alinierea corectă a corpurilor/ modulelor pe suprafețe de sprijin corespunzătoare.

   Nu dezambalați produsul folosind obiecte dure sau tăioase. Nu tăiați și nu zgâriați materialele.

   Suprafețele din lemn, MDF sau PAL trebuie protejate împotriva zgârierii sau loviturilor.

   Nu amplasați pe polițe sau pe corpurile suspendate greutați mai mari de 3 kg și nu le încărcați inegal.

   Produsele se vor utiliza în concordanță cu scopul pentru care au fost proiectate, testate și fabricate.

   Nu se recomandă mutarea produsului din locul în care a fost amplasat, fără dezasamblarea acestuia în prealabil. Nu se recomandă mutarea produselor prin împingere sau fără a-i goli conținutul.

   Nu ștergeți și nu frecați suprafețele cu substanțe/materiale abrazive, corozive sau care conțin acizi, petrol, gaz, detergenti, solvenți chimici sau alcool.

   Folosiți doar produse de curățenie/întreținere destinate special materialelor din care este fabricat produsul. (după caz: PAL, MDF, lemn, furnir, textil, piele, imitație de piele), respectându-se instrucțiunile producătorului. Soluțiile de curățare nu se aplică direct pe tapițerie, ci pe un burete, o cârpă sau o lavetă curata.

   Nu așezați produsul lângă surse de caldură, în afara mobilierului proiectat în acest scop. Distanța trebuie să fie de minim 1 m.

   Nu deshidratați pielea. Fără hidratare, pielea se usucă și se crapă. Consultați ghidul de întreținere și curățare pentru piele, disponibil pe www.mob-confort.ro

   Nu udați produsele. Curățarea realizată cu o carpă umedă necesită ștergere imediată cu o carpă uscată.

   Nu este permisă îndoirea, roluirea sau curbarea saltelelor la transport, manipulare sau depozitare.

   Instrucțiuni de utilizare specifice produselor de tapițerie:

-  Greutatea maximă admisă a utilizatorului pentru un loc de ședere pe canapea, fotoliu sau colțar este de 120 kg.

-  Sarcina admisă asupra cadrului funcției de dormit este de 120 kg (pentru fiecare loc de dormit dedicat).

-  Este interzisă așezarea pe brațele sau pe spătarul acestora, existând riscul de rupere al acestor componente.

-  Sarcina maximă admisă pe brațe și spătar este de 3 kg.

-  Este interzis săritul pe suprafața produsului.

-  Pot exista diferențe de duritate și elasticitate între piesele de mobilier (perne, spătar, șezut), întrucât pentru piesele cu funcții utilitare (ex: ladă, funcție de dormit, funcție de relaxare) sunt folosite diferite soluții de construcție.

-  În decursul utilizării mobilierului pot apărea anumite sunete care provin din conexiuni sau subansamblele din mecanismele cu construcție de metal (ex. arc fotoliu).

-  Se interzice atingerea mecanismelor în decursul extinderii și strângerii funcției mobilierului, în special atingerea arcurilor, balamalelor, feroneriei sau a altor piese de construcție deoarece acest lucru poate provoca leziuni sau răni.

-  Se interzice desfacerea și strângerea pe cont propriu a funcțiilor mobilierului (ex. funcția de dormit, funcția de relaxare, de extindere a șezutului) de către copii.

-  În cazul seturilor și produselor destinate pentru a fi utilizate de către două sau mai multe persoane, trebuie să utilizați uniform toate șezuturile mobilierului.

-  Trebuie să evitați contactul direct dintre tapițerie și transpirația corpului uman, grăsimea de proveniență animală și vegetală, solvenți și diluanți, lichide care conțin alcool, precum și alți agenți chimici care pot avea impact nociv asupra tapițeriei și pot duce la defectarea sau distrugerea acesteia.

-  Cuverturile sau îmbracamintea care nu au fost fabricate într-un mod care nu împiedică migrarea coloranților pot, în anumite conditii, duce la colorarea tapițeriei mobilierului (fie ca este vorba de piele naturală, ecologică, sau țesătură). Trebuie să evitați contactul direct dintre mobilier și acest tip de materiale textile. De asemnea, evitați să lăsați pe tapițeria mobilierului reviste și ziare imprimate, care ar putea conduce la un transfer de cerneală.

-  Apariția diferențelor ce decurg din utilizarea neuniformă (cutarea și încrețirea sub influența sarcinilor îndelungate, acțiunea căldurii și umidității corporale, transportarea și compactarea umpluturii pernelor moi, spătarelor și cotierelor) nu reprezintă defect al mobilierului, ci constituie urmarea naturală a exploatării.

-  În cazul mobilierului cu perne moi, trebuie să le formați în mod sistematic (prin „batere”), pentru meținerea formei dorite a mobilierului.

-  Cutarea și încrețirea tapițeriei mobilierului reprezintă efectul natural al utilizării acestuia. Cutele și încrețiturile sunt cu atât mai vizibile cu cât suprafața tapițată este mai mare.

-  În cazul produselor tapițate cu piele naturală, în special la nivelul părților intens exploatate, pot apărea efecte naturale de utilizare, conducând la frecarea și ruperea pielii.

-  Seturile cu funcție de dormit au fost concepute pentru dormitul ocazional sau frecvent. Vă recomandăm să consultați descrierea produselor de pe site sau ghidul producătorului pentru a determina în ce categorie se încadrează produsul, în funcție de tipul extensiei.

-  Pot apărea mici diferențe de înălțime între elementele suprafeței de dormit. Pentru a obține o suprafață optimă pentru somn, fără denivelări, vă recomandăm să amplasați deasupra un topper (o saltea cu o înălțime cuprinsă între 3 și 8 cm).

-  Mobilierul pentru odihnă cu șezut culisant controlat electric este dedicat pentru odihnă în poziția șezut sau semișezut. Aceste modele nu sunt destinate pentru dormit. Este interzisă șederea pe marginea suprafeței extinse la maxim, deoarece acest lucru duce la defectarea mecanismului. Acest tip de mobilier trebuie pornit doar după ce v-ați asigurat că nu există nimic care are putea împiedica mișcarea mecanismului și extinderea pieselor mobile.

-  Se interzice așezarea sau ridicarea pe mobilierul cu funcția de relaxare  extinsă (inclusiv funcția de relaxare PLUS, indiferent de tipul de control- manual sau electric). Acest lucru poate duce la defectarea mecanismului. Înainte de a vă ridica de pe mobilier trebuie să aduceți de fiecare dată funcția la poziția inițială.

-  Mobilierul de odihnă cu funcții alimentate electric trebuie utilizat în conformitate cu instrucțiunile producatorului. Cele mai importante reguli cu privire la utilizare sunt:

-  Se interzice șederea și sprijinirea pe suportul pentru picioare și tetiere, cu precădere atunci când acestea sunt în mișcare, introducerea mâinilor și a obiectelor între piesele în mișcare, precum și sub suportul pentru picioare și în spatele șezutului atunci când acestea sunt deschise, atingerea aparatului, alimentatorului, cablului și a altor elemente electronice ale mecanismului atunci când aveți mâinile ude.

-  Trebuie să protejați cablul de alimentare și racordurile împotriva defecțiunilor mecanice, prafului, mizeriei, obiectelor fierbinți (ex. încalzitoare).

-  Mobilierul alimentat la curent din priză electrică sau cu ajutorul acumulatorului (baterie cu litiu) trebuie să fie utilizat departe de surse de caldură, rezervoare de apă, materiale inflamabile.

-  Sarcina bateriei prin extinderea și strângerea funcției în mod continuu nu poate depăși 2 minute, după acest timp bateria nu poate fi solicitată timp de minim 18 minute.

-  Durata de viață a bateriei este de cca. 300 încărcări.

-  Încărcarea integrală a bateriei trebuie efectuată cel puțin o dată la 3 luni. Bateria trebuie încărcata abia atunci când nivelul redus de încărcare va fi semnalizat cu ajutorul buzzerului (în cazul în care bateria este prevazută cu această funcție).

-  Trebuie să decuplați cablul de alimentare în cazul în care aparatul nu este utilizat o durată mai îndelungată.

           Cumpărătorul a luat la cunoștință că:

-  Dimensiunile produselor de mobilier sunt prezentate pe siteul www.mob-confort.ro. În cazul în care produsele de mobilier achiziționate de către Cumpărător nu pot fi introduse sau transportate în imobil din cauza gabaritului, sau dacă lipsa de spațiu de manevrare duce la avarierea produselor, răspunderea este exclusivă a Cumpărătorului.

-  În cazul în care nu se poate efectua remedierea produsului (din diverse motive, precum pierderea garanției din vina Cumpărătorului), chiar daca a fost trimis la unitatea de service, produsul va fi restituit în starea în care s-a preluat de la Cumpărător, iar transportul revine în grija Cumpărătorului.

-  În anumite situații, pot apărea diferențe de nuanțe sau de luciu în cazul remedierii produselor, însă acestea nu constituie motive de neconformitate. Se poate solicita, contra-cost, înlocuirea totală a elementelor pentru evitarea acestui lucru, pe baza unui deviz solicitat producătorului.

-  Produsele comercializate de Vânzător, cu precădere cele realizate din materiale naturale, precum lemnul masiv, pielea naturala, furnirul, pot prezenta mici imperfecțiuni și nici nu pot fi produse sau fabricate identic din punct de vedere al nuanțelor/texturilor, în serii diferite.

-  Pot apărea mici diferențe de nuanță față de mostrarul de tapițerie prezentat, în funcție de lotul din care face parte materialul textil.

-  Lemnul masiv sau furnirul pot prezenta mici crăpături sau noduri sau că aceste imperfecțiuni pot apărea în timp, în funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele, în cazul în care acestea au fost supuse umidității ridicate sau au fost pastrate la temperaturi situate în afara intervalului recomandat de 18-30 grade Celsius. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

-  Vânzătorul nu recomandă încarcarea mobilierului corp (dulapuri, vitrine, comode) în mod inegal și nici mutarea acestora din locul unde au fost montate și amplasate, întrucât aceste acțiuni vor deregla ușile sau sertarele. In lipsa altor specificații, încarcarea maximă pe poliță este de 3 kg.

-  Vânzătorul este exonerat de posibilele consecințele rezultate din manipularea și montarea produselor dacă nu există spațiu suficient în casa scării, în zona ușilor, holurilor sau în încaperea unde urmează să fie instalat produsul, chiar dacă Cumpărătorul a achiziționat serviciile de transport, urcat și montaj. Chiar dacă Vânzătorul îi oferă Cumpărătorului sfaturi și asistență în vederea achiziționării produselor, întreaga responsabilitate cu privire la măsurarea spațiului unde urmează să fie amplasate, precum și alegerea produselor, îi revine Cumpărătorului.

-  Cumpărătorul trebuie să asigure condiții optime pentru livrarea în siguranță a produselor. Vânzătorul nu este responsabil în cazul în care nu sunt asigurate condițiile necesare privind calea de acces și manervarea produselor, nici în cazul în care nu există o modalitate de parcare în siguranță a autovehicului în apropierea locuinței clientului sau dacă prin aceasta se încalcă legea.

-  Pe parcursul primelor 4-5 luni de folosință, spuma poliuretanică utilizată la umplerea canapelelor și saltelelor (în această categorie se includ și colțarele, fotoliile, taburetele și alte produse tapițate) se va tasa moderat, după care se va stabiliza, de aceea apariția unor cute ale tapițeriei reprezintă o urmare normală.

-  Într-o utilizare normală, următoarele aspecte survenite în timp nu sunt considerate defecte:

- Tasarea pernelor sau a umpluturii ( burete, spuma, latex, altele)

-  Întinderea pielii sau a stofei

-  Mătuirea/lustruirea produselor, indiferent de material

-  Dereglarea ușilor/ sertarelor

-  Scârțâitul patului/ somierei/ produselor de tapițerie (canapele, colțare, fotolii, scaune).

   Particularități tapițerie

   Componența produselor de tapițerie diferă în funcție de modelul ales și de materialele folosite de fabrica producătoare. Pentru mai detalii referitoare la materialele componente, consultați descrierea de pe site-ul www.mob-confort.ro sau solicitați cartea tehnică a produsului.

   În general, pentru produsele de tapițerie (canapele, fotolii, colțare, paturi tapițate) sunt folosite următoarele materiale componente:

-  Pentru structura scheletului: lemn de fag, lemn de brad, PAL, placaj multistrat.

-  Materiale utilizate pentru susținere: arcuri sinusoidale sau arcuri bonnel, dupa caz, poliuretan/ spuma poliuretanică, chingi elastice, vată siliconata.

-  Pentru perne: burete sau vata siliconată.

 

     Atenție: produsele de mobilier tapițat nu vor fi ridicate și recepționate în cazul în care sunt murdare, pătate, rupte sau scămoșate, chiar dacă reclamația (sesizarea) se referă la defecțiunea materialului. Înainte de predare, produsul trebuie curățat astfel încât să poată fi inspectat corect la verificarea vizuală.

     În anumite situații, pentru aducerea la conformitate a produsului, pot fi necesare și inevitabile, înlocuiri parțiale de material. În acest caz, pot apărea diferențe de nuanță sau culoare a materialului. Diferențele de nuanță apărute în urma remedierilor nu pot constitui motive de neconformitate.

 

     Curățarea și întreținerea mobilierului tapițat.

     Atât pielea naturală, cât și țesăturile necesită întreținere periodică potrivită, pentru a le asigura o durată lungă de viață și pentru a menține aspectul plăcut al piesei de mobilier.

     Se interzice utilizarea pentru curățarea tapițeriei din piele și din materiale textile a detergenților corozivi utilizați pentru scopuri casnice, lapte pentru curățat, benzină, alcool, diluanți și solvenți, înălbitori, grăsimi animale și vegetale, precum și preparate pentru curățare și întreținere care conțin aceste substanțe, creme și balsamuri pentru îngrijirea corporală, ceară, detergenți pentru spălat, săpun lichid, substanțe pentru curățat covoare etc., deoarece pot provoca defectarea ireversibila a tapițeriei (decolorare, schimbarea culorilor, crăparea, mucegăirea, găurirea tapițeriei etc.). Toate produsele destinate pentru curățarea și întreținerea suprafețelor tapițate trebuie testate mai întâi într-un loc puțin vizibil.

     În cazul canapelelor tapițate cu stofe rezistente la pete, întreținerea uzuală presupune curățarea cu un aspirator echipat cu o perie moale, pentru o curățare blândă a suprafețelor, iar pentru eliminarea petelor se utilizează o cârpă moale, umedă. Curățarea se realizează doar cu apă, fără alte substanțe.

     În cazul în care se varsă un lichid pe tapițeria textilă, trebuie să îl ștergeți cât mai repede cu ajutorul unui material absorbant, colectând lichidiul dinspre exterior către mijlocul petei. Trebuie să evitați frecarea puternică pentru a nu întinde pata. În cazul în care, în pofida acestor indicații, pata persistă, pentru a o îndepărta trebuie să folosiți doar detergenți neutri aplicați pe o lavetă moale din bumbac sau microfibra, iar în cazul tesăturilor cu proprietăți hidrofobe (impermeabile)- doar apa curată.

     Pielea naturală- curățare și întreținere

     În schimb, pentru pielea naturală, vă recomandăm să utilizați setul pentru piele Gala Collezione, care va ușura întreținerea și curățarea, oferindu-i piesei dvs. de mobilier strălucire, delicatețe și un aspect rafinat.

     Setul de întreținere Gala Collezione pentru piele naturală a fost dezvoltat împreună cu renumitul centru de cercetare Lederzentrum, specializat în producerea gamelor profesionale de curătare, reparare și îngrijire a pielii.

     Setul include:

* SOFT CLEAN- preparat pentru curățare, care elimină majoritatea petelor

* LV PROTECTOR – preparat pentru întreținere care impregnează suprafața și o protejează, printre altele, împotriva abraziunii și crăpării.

     Testele au confirmat efectele pozitive ale produselor de curățare și îngrijire Gala Collezione asupra duratei de viață a pielii naturale. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru efectele cauzate de produsele care nu fac parte din gama noastră, întrucât nu au fost testate de noi.

     CUM CURĂȚĂM CORECT PIELEA NATURALĂ?

     Prima îngrijire ar trebui să aibă loc imediat după ce piesa de mobilier a fost livrată la dvs. acasă, pentru a curăța produsul de eventualele reziduuri post-producție sau pete cauzate de transport. Apoi, la fiecare 3 luni, repetati intreaga operatiune.

     PASUL 1. Se utilizeaza preparatul SOFT CLEAN. Se gită sticla și se formează spumă, apoi se aplică spuma pe burete.

     PASUL 2. Se curăță delicat cu mișcări circulare, evitand frecarea puternică. Nu aplicati preparatul direct pe piele, ci doar pe burete.

     PASUL 3. Se lasă piesa de mobilier să se usuce pentru 2 ore.

     PASUL 4. Se aplică preparatul pentru întreținere LV PROTECTOR pe lavetă.

     PASUL 5. Se distribuie delicat și uniform preparatul pe suprafață, de la o cusătură la alta.

     PASUL 6. Se lasă piesa de mobilier să se usuce pentru cel puțin 10 ore.

 

 

           CAP. VI  FORȚĂ MAJORĂ

           Forța majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil. Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare, definită în art. 1351, alin 2, Cod Civil.

 

           CAP. VII LEGEA APLICABILĂ - JURISDICȚIA

           Site-ul www.mob-confort.ro este proprietatea firmei S.C MOB CONFORT S.R.L., societate comerciala românească, cu sediul pe strada Bariera Vâlcii, nr.18, Craiova, Dolj, telefon 0744663140, înregistrată la Registrul Comerțului al Judetului Dolj sub nr. J16/361/1999, având codul fiscal nr. RO11842373, ce poate fi contactată la adresa de email: mob_confort@yahoo.com

 

           CAP. VIII DREPTURI DE AUTOR

   Conținutul acestui site este proprietatea S.C. MOB CONFORT S.R.L și a companiilor partenere (citate ca surse) și nu poate fi preluat, difuzat, sau vândut fără acordul scris al S.C. MOB CONFORT S.R.L.

   Ne rezervăm dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul site-ului www.mob-confort.ro, în orice moment, precum si de a modifica sau actualiza orice serviciu sau produs, fără un anunț prealabil.

   Utilizatorii nu au dreptul să modifice conținutul site-ului www.mob-confort.ro , exceptând ceea ce este necesar pentru utilizarea corectă a site-ului, în scopul pentru care a fost creat. Așadar, în secțiunile site-ului care permit adăugarea conținutului de către utilizatori (zona de recenzii, comentarii sau adăugare fotografii), aceștia vor introduce pe site doar conținut legal și moral, iar deținătorul site-ului www.mob-confort.ro,  își rezervă dreptul de a cenzura comentariile.

 

           CAP. IX UTILIZARE COOKIE-URI

           Pentru a afla mai multe despre modalitatea de interacțiune cu website-ul nostru vă rugăm să accesați Politica despre Cookies.

 

           CAP. X CLAUZE FINALE

           Dacă aveți întrebări referitoare la procesul de vânzare, precum și referitoare la produsele și serviciile MOB CONFORT disponibile online, ne puteți contacta la numărul de telefon 0744663140, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 - 18:00.

           Prin utilizarea site-ului www.mob-confort.ro și/sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral CONTRACTUL, respectiv termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul www.mob-confort.ro se supune legilor din România. Prezentul CONTRACT este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din jud. Dolj.

           Conținutul site-ul www.mob-confort.ro are caracter informativ, iar anumite caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site pot conține erori de operare. Ne rezervăm dreptul de a modifica fără preaviz orice informație. Din anumite considerente, anumite descrieri pot fi incomplete, însă vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a prezenta cele mai relevante informații. Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare și vă rugăm să ne înstiințați pe e-mail dacă sesizați astfel de situații, la adresa mob_confort@yahoo.com